در حال بارگذاری ...
  • اصلاح نقاط پر حادثه محور ارتباطی ملکشاهی - مهران

    این پروژه هم اکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تأمین به موقع اعتبار انتظار می رود تا پایان سال شاهد تکمیل و بهره برداری از این طرح باشیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از محل احداث واریانت محور ملکشاهی - مهران از رفع نقاط پر حادثه این محور خبر داد .

    عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در باره پروژه اصلاح نقاط پر حادثه محور ارتباطی ملکشاهی به مهران گفت : با توجه به اهمیت این محور به عنوان محور دوم اربعین در استان ایلام ، رفع نقاط پر حادثه محور مذکور در دستور کار این اداره کل قرار دارد که هم اکنون پروژه راهسازی در محدوده "روستای پل شکسته" برای رفع قوس های غیر استاندارد و ایمن سازی مسیر در حال اجراست .

    بهادری طول این واریانت را ۳ کیلومتر عنوان کرد و افزود : این پروژه هم اکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تأمین به موقع اعتبار انتظار می رود تا پایان سال شاهد تکمیل و بهره برداری از این طرح باشیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از محور ایلام - مهران از زیربار ترافیک رفتن قطعه رانشی به صورت استاندارد تا اربعین ...

    |

    راهسازی قطعه رانشی سال گذشته برای تردد ایام اربعین به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت و تا کنون به علت تردد زیاد محور با توجه به موقعیت جغرافیایی و زیارتی منطقه زیر بار ترافیک قرار داشت ؛ اما برای عملیات تکمیلی آن می‌بایست تردد به صورت موقت در این قسمت به جاده قبلی منتقل ...

    |

    با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

    |

    این طرح هفت کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پایان عملیات آسفالت چهارخطه خروجی شهر آبدانان به سمت مورموری زیر بارترافیک قرار می گیرد .

    |

    نظرات کاربران